I alla mina bröllopspaket ingår det en såkallad provfotografering innan och det innebär att ett tag innan bröllopet så träffas vi och har en vanliga kärleksfotografering. Detta gör vi först och främst för att lära känna varandra ännu mer så att ni på bröllopsdagen känner er så bekväma så möjligt. Men vi får även tillfälle att testa lite idéer, kanske kolla in dom tilltänka platserna för bröllopsporträtten och jag ser också hur ni som par samspelar under fotografering och vet då lite bättre hur jag ska lägga upp det under själva bröllopsdagen och såklart, så får jag ju reda på vilka av dom dåliga skämten ni skrattar lite extra åt. ;)
 
Så i början på Maj träffade jag Ted & Johanna för en provfotografering inför deras bröllopsdag några veckor senare och det finns så himla mycket att säga om dom här två och så mycket bilder från deras bröllopsdag att visa så det kommer komma ett riktigt bomb inlägg med det senare, men nu ska vi ta och titta på deras kärleksbilder för dom är så fantastiskt fina tillsammans. 
 
 
Kommentarer
Emmelie - mamma till två och ssk-student.

Vilka härliga bilder du tar! Jag hoppas du har vägarna förbi Göteborg/alingsås någon gång o kan tänka dig fota =)


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback