Stora barnet är lämnat på förskolan och denna veckan har varit hans första riktiga vecka där efter förra veckans inskolning och trotts att han varit så nervös från och till innan det var dags att börja så har det gått jättebra och han verkar ha installerat sig fint bland dom nya kompisarna. Vilket är så himla skönt. 
 
Så medan lillebror har intagit leksaks hörnan passar jag på att dricka min ägglatte (så himla gott!) och gå igenom kalendern. Jag som är en riktigt kalender i papersform junkie och som måste skriva listor för sinnesron har nyss hittat Bullet Journaling som verkar passa mig så himla fint, ska berätta mer om det sen tänkte jag. 
 
 
 Idag blir en lugn dag, vädret är gråare än gråast och humöret och orken hamnar någonstans där också så allt det där jag tänkte jag skulle göra idag får nog allt vänta. 
Kommentarer
Emilia Westerström

mer om bullet journal NU!!!! sugen på att börja själv! Har du egenskrivna schema eller printar du ut?

Svar: Det kommer i veckan ;) Jag kör egenskrivet än så länge, så jäkla kul att sitta och pilla med olika layouts :)
ACIRES - Fotograf i Skåne

Elin [ n e v n a r i e n ]

Såg din kommentar inne på min blogg ang min online-PT nu och jag vill bara skriva här att jag inte riktigt vill tipsa om vem det är jag går hos, för att jag inte är 100% nöjd. Inte för att det är ett dåligt program, utan för att fokus inte ligger där jag vill ha det. Jag följer det här programmet som jag går för att det ger mig rutiner och en person som "håller koll på mig", men jag ändrar själv i tränings- och kostschemat för att det ska passa mina mål och visioner. Så... Ja, jag vill inte rekommendera det för att jag inte kan stå för det liksom :) Kram! :D


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback