Godmorgon!

Jag har startat måndagen med jobb och sitter nu och laddar in bilderna från en av helgens fotograferingar och tänkte alldeles strax gå och göra lite varm choklad faktiskt. För idag är en sådan dag. En riktig kall höstdag när hela kroppen är lite extra seg och helt enkelt behöver en liten extra dos av choklad för att komma igång ordentligt. 

Men innan dess så ville jag ju visa er lite bilder, lite kärleks bilder från ett av dom härligaste paren jag någonsin fotograferat. Så glada, kära och sprudlande och jag hade så kul när jag fotade dom. Så, här kommer lite bilder på fina Marcus & Martina.
 
 
Kommentarer
fotograferats.blogg.se

Snyggt som alltid! Och vilken underbar header! :)

ISA

Kärlek måste ju vara det bästa att fota va? så så fint!

Madelene Englund

Åh så vackra bilder :-)

Klara

Men åh, så himla fina foton. Ljuset är dröm!

Cassandra Haraldsson

Härliga bilder!

Cassandra Haraldsson

Härliga bilder!


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback