November har dragit igång på allvar här nu och nedräkningen inför julen verkar vara igång överallt. Detta betyder även att vi börjar gå in på sluttampen på väntan inför lillebror och vi börjar nog alla förbereda oss inför vad som komma ska. Mentalt och praktiskt och jag kan ju inte förneka att det är lite extra roligt att fixa med det praktiska. Som det här med kläder, speciellt alla dessa stickade mysiga kläder för små nyfödda bebisar, dom är lite extra roliga. Som till exempel den här underbara senapsgula koftan som hänger och väntar på lillebror och snart kommer vi ju faktiskt ha en liten en som passar i den där minimala koftan. Så overkligt!

Annars så går jag nu in i v.34 och det känns som veckorna bara springer iväg och man blir bara tyngre och tyngre. Jag börjar dock äntligen känna mig piggare men måste även inse att kroppen inte orkar så mycket längre och det ska bli skönt att gå på julledighet tillsammans så vi alla får vila upp oss och mysa. Men tills dess har jag massor med jobb att få klart och en blogg att kicka igång! ;)
Kommentarer
Sandra

Men åh, så mysigt att det är så nära! Haha jag har också köpt den koftan! Har inte köpt några bebisplagg än men föll stenhårt för den där så jag tog några storlekar större och hoppas att den blir perfekt för tidig höst. Så fin <3


Svar: Funderar också på att köpa hem den i någon större storlek inför nästa höst också, haha ;)
Vilken vecka är du i? Hur mår du än så länge? :)
ACIRES - Fotograf i Skåne


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback