Det råder sjukstuga här hemma igen. Men det gör inte så mycket idag. Vädret är dåligt och vi båda är trötta och vet ni vad man kan göra samtidigt? Sitta och redigera kärleksbilder. Allt ifrån bröllopsbilderna sen helgens bröllop (ni ska få se snart) till underbara bilder på Joseph & Anton som jag träffade förra veckan och hade en sådan härlig och rolig fotografering med. Ni ska få se ännu fler bilder på detta störtsköna par när dom är färdiga men tills dess får ni en liten tjuvkik på två favoriter! 
 
Kommentarer
Josefine Svärd

wow vilka härliga bilder. Man blir helt varm i hela kroppen :)<3

Julia!

Oerhört fina bilder!! Så fint ljuset är, och så fina ni är!!

EMMA

Gud så söta bilder och såå otroligt fint ljus i dem! :o

Jennie Lenita

Åh vd härliga bilder, man kan riktigt se kärleksgnistan på bilderna :) Bra jobbat!

Tilda

Så fina bilder med så mycket kärlek i! :)

Robex Lundgren

underbart

Malin Wederberg

Härliår :) Jättefina.

♀ R E V O L T E N ♀

Meeen så fint!:D

angelicasvarld.blogg.se

Super härligt med kärlek på bild!

Ronja Flygare

Fina foton!

Hoppas på att du kan hjälpa mig, jag tävlar nämligen om en superfin handväska från by malene birger och skulle verkligen bli glad om du ville slänga in ett ord här så mina chanser till vinst ökar:
http://www.autre.fi/bloggar/streetstyle/ronja-flygare#comments-holder

(den outfit med mest kommentarer vinner, spännande).. Tack på förhand! ♥

Ronja Flygare

Fina foton!

Hoppas på att du kan hjälpa mig, jag tävlar nämligen om en superfin handväska från by malene birger och skulle verkligen bli glad om du ville slänga in ett ord här så mina chanser till vinst ökar:
http://www.autre.fi/bloggar/streetstyle/ronja-flygare#comments-holder

(den outfit med mest kommentarer vinner, spännande).. Tack på förhand! ♥

Julia

Å gud så fina bilder!

Lisa @ Duttis

Du har verkligen lyckats fånga deras kärlek på bild! Blir varm i hela kroppen av dessa bilder, det verkligen strålar om dem!

Joanna-Livet med Asperger syndrom och kronisk smärta

fint

famlafint.blogg.se

Alltså åh. Så fint att jag spricker!

Linnéa Thell Jansson

Så otroligt vackra bilder!!

Maria Ekblad

Åh så fina!

Annster

Fina bilder :)

johanna

Härliga bilder, kärleken är fantastisk.

Sofia

Så himla fina bilder!

Jasmine

Åh underbart fina bilder :)

becca

Underbara bilder, så vackert !

Emma Grann Fotografi

Åh fantastiskt ljus!!

Jimmie Husen

Blir varm i kroppen av att kolla på dessa bilder. Så himla fina!

Christina

Ren kärlek <3 Så underbart när man vågar och kan vara den man är :D

Junitjej

Det syns att de är kära!

louie

Jättefina bilder, jag gillar verkligen färgerna i den andra bilden!

Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Åh men så fint! :)

Bellis

alltså, hur fint.

Victoria

Så fina!

Vendela

Underbart vackra bilder! :)

Maja

SÅ fina bilder! perfekta färger

Nathaly

Men lägg av! jag dog nyss, vad söta dom är! :D

Matilda Holmqvist

Underbara bilder! Verkligen mysiga. Ljuset är såå härligt!

Johanna

Riktigt vackra bilder! Superfina! :)

Jenny

Åh vad varma och härliga bilder! De är så söta tillsammans!

Cecilia Johansson

Åh kärleken syns verkligen, så himla söta! :D

Fani

Klockrena bilder verkligen, gillar dem skarpt! Så fina, massa kärlek :)

Rebecca

Åh, vilka underbara bilder!

Linnéa

Vilka underbara bilder! Fint par och grym fotograf!

elin stridh

åh va fint :D

Ella Isbjörn

Så himla vackra bilder! Jag älskar verkligen ljuset i dem!!! Det bara bubblar i en av att se så fina kärleksbilder <3

Emma

Åh, vilka fina bilder!


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback