Jag tror nog jag lämnade min inspiration och så i Spanien och åkte sedan hem utan den. Lusten för datorn, bilder eller något sådant har varit helt bortblåst men det har samtidigt varit ganska skönt att få ladda ur och ladda om och få fokusera på andra saker. 

Men nu äntligen verkar lusten och inspirationen komma smygande tillbaks och jag kan ju inte låta bli att tro att det är tack vare det soliga vårvädret vi haft dom senaste dagarna och att man faktiskt kan säga att våren är på väg med stormsteg.
 

Så nu ser jag framemot att komma igång ordentligt igen! Jag har en fantastiska bröllopssäsong som snart drar igång och tills dess fylls kalendern av barn och familjefotograferingar och möten med sommarens brudpar. Så nu tycker jag att en liten spark i baken är på sin plats och nu ska jag ut med Dobby en vända i solen!
Kommentarer
Matilda Holmqvist

Åh, jag känner verkligen igen mig!! Precis sådär har det varit sen jag kom hem från NyaZeeland för typ tre månader sen.. Men nu börjar energin återvända igen! :)

Sabina

Åh, så kan det verkligen bli.. Men jag tycker att det är kul att du är här nu igen i alla fall :)

Jarina

Svar: Ja men verkligen! Dimma är ju så magiskt! :)

carro

så fin bild :)

Maria Ekblad

Ibland blir det ju så och då behöver man ju vila. Men jag tror inspirationen är lite låg för alla fotografer just nu och kommer tillbaka med våren :)

Lizzan

Gråvädret som vi haft typ hela vinterna kan verkligen ta död på inspirationen, hoppas din vaknar till liv på riktigt nu när våren är här....


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback