Förra söndagen hade vi ju tur att få en soldag och den här tiden på året så gäller det ju att ta vara på dom och ett bättre att göra det på än att föreviga en gravidmage kan jag inte komma på.
 
Vackra Emma som väntar sitt andra barn är en återkommande kund och jag har tidigare fotat hennes dotter och  snart är det dags för lillasyster i magen att titta ut och jag längtar nog lika mycket som dom efter det så vi kan ta nyfödd bilder och bebisgosa men oavsett så är det alltid lite extra kul att få fota familjer flera gånger om och att få förtroendet att följa dom genom dom största händelserna i deras liv. Det är en speciell känsla och en stor ära för mig. 

Så medan ni kan titta på en höggravid snygging i solens sista magiska strålar så ska jag packa ihop och få med mina två killar till badhuset för att leka av oss lite. Bättre start på helgen kan jag inte tänka mig och imorgon väntas en heldag med jobb.
 
Det bästa av båda världar helt enkelt!

 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Fru Boholm

Fina bilder. Vad duktig du är!

IDA - FOTO

Superfina bilder! :)

Emma

Alltså ååh så mysiga bilder!

Evelina

Vilka vackra bilder! :) Härligt att ha som minne av sin goa mage.

Linnéa Thell Jansson

Vilka helt otroligt underbara bilder!!

Mathilda Henriksson

Åh vilka fina bilder! Älskar ljuset! :)

Madelene Englund

Vilka vackra bilder :-)

fotograferats.blogg.se

Galet vackert!

Maria Ekblad

Så himla fint ljus! Wow! Och jag gillar verkligen det höga gräset :)

THIRIL THAMP

fina bilder :)

Clara

Verkligen fina bilder!

Linda

Vilket vackert vinterljus!

Linnea Jardelid

Väldigt fina bilder! Det varma motljuset passar perfekt för en underbar gravidmage! :)


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback