I fredags såg jag att dom lovade strålande solsken under hela lördagen och vad gör man då när fotosuget tar vid och sambon och sonen är så trötta på att ställa upp? Jo man lägger ut en liten efterlysning på sin facebooksida och fyller på så sätt hela dagen med härliga barn och familjer som tappert ställer upp i kylan.
 
Och fint väder fick vi, strålande solsken från morgon till kväll och när solen började gå ner mötte jag upp sista familjen och fick förevigat en härlig familj och en mysig gravidmage i dom sista solstrålarna och så bra det blev. Ser framemot att börja gå igenom dom ordentligt men så länge får ni en liten tjuvkik. ;)
Kommentarer
SANDRATORN.SE - NYBLIVEN MAMMA!

Åh, så fin bild! :)

Madelene Englund

Så vackert :-)

Emmelie - ensamstående mamma till Ebba och Hugo

Alltså dina bilder <3 Glöm ej höra av dig till mig på fb nästa gång du planerar GBG eftersom du blev sjuk sist. Kram

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vad roligt att det var så många som ville bli fotade. Väldigt vacker bild.

Viktoria Eriksson

så vacker bild! :)

Sandra Lundin

Underbar bild!
Älskar din nya design men menyn är lite jobbig som åker med hela tiden när jag scrollar neråt :(

Svar: Nu ska den vara fixad så att den stannar kvar när man scrollar!
ACIRES - Fotograf i Skåne

Louise - vitmossa

Åh vad härligt ljus i bilden. :)

Boel

Åh så fin bild :)

Sv: Tack :D

Viktoria - Gravidblogg

Underbara bilder! Jag funderar också på att anlita någon fotograf för att ta lite gravidbilder sedan. Det hade varit så mysigt att ha det i framtiden.

Tack så mycket fina du, älskar verkligen min lilla bula :)

Hanna

Hur fin bild som helst, älskar hur du fångar ljuset i dina bilder!

Svar: Men åh, tack snälla du! Jag blev sååå glad av din kommentar!
ACIRES - Fotograf i Skåne

Therese Bjärstig

Vilket underbart foto, älskar ljuset - ger sådan fin stämning <3

Jessan

Vilket fantastiskt ljus!

Celine

Underbar bild! Älskar ljuset!

Hanna Victoria Sahlqvist

Men shiit vilken fin blogg du har! Åh är helt fast i både den och dina otroligt vackra bilder :)
Kram Hanna!

Matilda Holmqvist

Alltså såå härligt! Kul att du bara kan skriva på FB och få nån som nappar med så kort varsel :D

Anna Holm

Vackert!


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback