Nu har jag officielt kickat igång det nya året. Alexander hade sin första dag tillbaka på förskolan idag och det var lite blandade känslor i det hela faktiskt. Samtidigt som jag är superpeppad på att sätta igång så har vi haft ett underbart härligt och långt jullov som gärna hade fått vara några dagar till. Men det är väl så det brukar vara? ;) 

Jag har en riktig kontorsvecka framför mig och ska få gjort klart lite redigering och sen ska det fortsätta planeras inför våren. Men nu ska jag återgå till Wallander filmen vi småtittar på och skriva klart morgondagens att göra lista! 
 
Mina fina pojkar!
 
Kommentarer
Anna Holm

Fina! :D

Svar: Tack så jättemycket!
ACIRES - Fotograf i Skåne

frameit.webblogg.se

Åh vilken fin bild, älskar dina bilder! Känslan och ljuset är såå härliga :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Så söt bild :)

Angelica Bengtsson Fotografi

Vilken härlig och fin bild!!

Agnes Olofsson

Vilken fin bild! :)

Celine

Gud så söt bild!

corneliaeriksson.blogg.se

Vilken supergosig bild!!

Ninni - Vimsiga mamman

Underbar bild

Emmelie

Vilken härlig bild! :)


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback