Så var det ju det här med att vara preggo (igen) och magbilder. Jag trivs ju inte alls framför kameran men några bilder på mig och magen vill jag ju ha även från denna gången. För det är ju faktiskt väldigt kul att titta tillbaka på efteråt. Så i lördags innan det var dags för bröllop fick sambon ta några snabba bilder. Så här har ni mig och bulan i vecka 22. 

Det känns förresten som att veckorna springer iväg just nu, jag har massor att göra och nu när man äntligen börja må lite bättre så rullar det på lite snabbare. Så innan vi vet ordet av det är det väl jul och vinter. Känns sjukt att ens tänka så då sommaren precis är över men det gör inte så mycket. Jag är redo för hösten och har massor med fotograferingar och andra roligheter att se framemot. 

Men idag är det redigering av bröllop som gäller. Känns inte som att man gör så mycket annat just nu men snart ser man väl ljuset även i denna redigeringstunnel? ;)
Kommentarer
Sarah

Fina bilder på dej :)

Julia

Fantastiska bilder!! :)

Maria Ekblad - bröllops & nyföddfotograf

Åh vad fin du är med magen Erica! ♡

EMMA

Men så vacker, magen klär dig! :D

Jennie Lenita

Du är jätte vacker och du strålar så underbart <3

Victoria

Så vacker!! Längtar efter att träffa dig!

Emmy

Jätte fina bilder! :) kram


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback