Dom senaste dagarna har jag vaknat på morgonen och det första jag möts av är det här som hänger på garderoberna vid fotändan. En liten, liten dress. I den där minsta nyfödd storleken. 
 
 
Förra inlägget på bloggen är skrivet den 15 maj. Alltså för hela tre månader sedan. Det är rekord. Rekord i hur länge jag någonsin varit borta från bloggen sen jag startade den för över 4 år sedan. 

Men där finns en bra anledning. En väldigt bra sådan. Jag har varit helt slut och mått väldigt dåligt för kroppen min jäser just nu på en liten lillebror. 

I januari ska vi bli föräldrar igen och Alexander ska bli storebror och vi är så glada över det. Det känns så kul att för 4 år sedan startade jag bloggen för att skriva om graviditeten med Alexander, sen dess har den övergått till mer utav en fotoblogg men nu är vi alltså tillbaks där vi startade och jag hoppas att det ska gå bra att blanda lite gravid och bebissnack med alla dessa foton!
Kommentarer
Maria Ekblad - bröllops & nyföddfotograf

Men ååh grattis Erica! Vad roligt!

Jasmine

Åh grattis!

Erika

Men åå vad roligt!! Stort grattis!

Erika

Men åå vad roligt!! Stort grattis!

Jennie Lenita

Nämen så hääärligt :) Grattis till hela familjen <3 Spännande och hoppas du har ork att uppdatera liiiite oftare ;)

Fanny

Superkul för er :) Grattis!

Emmelie - Mamma till två, nykär, ssk-student

Åh vilka underbara nyheter, stort grattis!

paulina

åh vilken fantastisk nyhet! grattis:)

Fanny

Åh så underbart mysigt med en bebis! Grattis till er!

MADDISENJ.SE

Grattis vad roligt för er!!

Milla

GRattis

Angelica Bengtsson

Åh, önskar er alla lycka till!!

Ida Nilsson

Åh så himla roligt! Stort grattis! Det var inte länge sedan jag var i din sits nu heller, den första delen av graviditeten handlar ju bara om att orka sig igenom dagarna!

Hanna Karlsson

Åh så roligt! Stort grattis.

Cissi

Å grattis! vad spännade! Hoppas du mår bättre snart!

angelicasvarld.blogg.se

GRATTIS!!!

Sara - litetarkiv.blogg.se

Underbart! Stort grattis! Skulle gärna ha en till jag med.

Jasmine

Grattis till ert andra barn!
... Och välkommen tillbaka till bloggen. :)
Kram

Malin Wederberg

Grattis! :)

Alina

Åh så kul, grattis! :)

När Annie fotograferar i Kalifornien

Grattis och lycka till!!

Jasmine

Grattis till er!

Jarina

Va kul! Stort grattis och lycka till! :)

madabouttea.se

Men åhh så roligt!
Grattis till er! Mysigt med en liten bebis :D

Amanda Niclasson

Så underbart, grattis!

Evelina

Stort grattis! :D

Clara Edvinsson

Wow, stort Grattis!


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback