Nu är det väl på tiden att uppdatera bloggen med lite härliga kärleksbilder som togs för någon vecka sedan och  oj, vad jag gillar att fotografera just par. Det är väl något med all kärlek som ligger i luften och hur bra är det inte att få ta en paus i vardagen och komma iväg och bara mysa i en timme och samtidigt få underbara bilder med sin kärlek?
 
I alla fall så är jag dunder förkyld just nu så idag blir det inte mycket gjort men jag hoppas att jag får lite pluggat och kanske några bilder redigerade. Men jag sätter inte för höga krav idag, förutom att jag skulle ta mig i kragen och blogga och det har jag ju klarat av nu, hah ;)


  
Kommentarer
Petra Johansson

Vilka underbara bilder! :D

Petra Johansson

Vilka underbara bilder! :D

Jennifer - om resor, kärlek & drömmar

Åh ja... Kärleksbilder <3 Fastnar alldeles för ofta i just det på Pinterest. Och du tar fantastiska bilder!

Svar: Men åhh, tack så mycket!
ACIRES - Fotograf i Skåne

Sussi

Vilka fantastiska bilder. :D

Svar: Åhh tack!
ACIRES - Fotograf i Skåne

corneliaeriksson.blogg.se

Vilka underbara bilder! Jättefint ljus.

Svar: Åh tack så himla mycket! :)
ACIRES - Fotograf i Skåne

Mohammedi's | Art, model & designer

Snyggt!

Svar: Åh tack så himla mycket! :)
ACIRES - Fotograf i Skåne

Patricia

Vilka fina och behagliga färger :)

victoria

oj wow vilka bilder verkligen underbara!!

Svar: Åh tack så himla mycket! :)
ACIRES - Fotograf i Skåne

Tess

Så himla fina bilder! :D Kram

Svar: Åh tack så himla mycket! :)
ACIRES - Fotograf i Skåne

Maria Ekblad

Superfina bilder!

Svar: åh tack tjejen!
ACIRES - Fotograf i Skåne

Sofie Westberg | sofiewestbergs.se ♡

Superfina bilder! Och krya på dig! (:

nathalie

första gången som du e på blogg.se första sida ??

Svar: Nej det är det inte, vadådå?
ACIRES - Fotograf i Skåne

Johanna

Jättefina bilder!

joe

Väldigt fina bilder!

Liza

Jaa, det är på tiden!!! :)
Vilka fantastiska bilder, så äkta.
Ni två är så fina tillsammans.
Ta hand om varandra! :)
Kram

Isabella - Szalai Fotografi

Vilka fantastiskt fina bilder! :D Krya på dig!

Sofia

Så fina bilder! :)

Anna [foto]

superfint!

livet med Asperger och kronisk smärta

fina bilder

Mathilda.nu

Åh vilka fina bilder! Vad duktig du är :)

Svar: Åh tack!
ACIRES - Fotograf i Skåne

Emilia

Kärleksbilder kan ju vara något av det finaste!

Svar: Men eller hur! :)
ACIRES - Fotograf i Skåne

Moa | hobbyfotograf

Älskar sista bilden!

Svar: åH tack! Det gör jag också!
ACIRES - Fotograf i Skåne

Robex Lundgren

finna bilder

Isabelle L. Thörner

Åh herregud vilka fina bilder, älskar ljuset! Så himla duktig du är :)

Svar: Åh tack, så glad jag blir!
ACIRES - Fotograf i Skåne

Louise - vitmossa

Otroligt mysiga höstbilder!

Svar: Tack så mycket!
ACIRES - Fotograf i Skåne

Matilda

Underbart ljus du har i dina bilder!

Svar: Men tack, vad roligt att du tycker det! :)
ACIRES - Fotograf i Skåne

Madelene Borg

Vilka fina bilder!
Hur har du fått det vita ljuset? Otroligt fint!

Kram Madelene

Svar: Åh tack!
Vilket vita ljus menar du? :)
ACIRES - Fotograf i Skåne

Sandra

Verkligen helt fantastiska bilder! Just bild nummer två är ett sånt klockrent exempel på hur jag vill att mina bilder ska se ut men jag har noll kunskap om redigering och kan liksom aldrig nå dit. Så frustrerande :P

Svar: Men åhh, tack tjejen! Så glad jag blir!
Ja, jag önskar också att jag la ner mer tid på att lära mig redigera och alla funktioner som finns! Här har jag endast ändrat lite i kontrast och sedan lagt på en lite matt ton i kurvor i photoshop. :)
ACIRES - Fotograf i Skåne

Madelene Borg

Svar: Ljuset i dina bilder känns liksom vitt. I bilderna jag tar blir det orange. Kanske för att jag tar bilder på kvällen, men det känns som att det skulle vara ett filter. Speciellt i sista bilden. Det är liksom ett fint vitt ljus i hela bilden. Förstår du vad jag menar? =)

Svar: Ja, nu förstår jag! Grejen är vitbalansen! Det är den som bestämmer i vilken ton det går i. Detta går lätt att ändra efteråt i redigeringen.. Antingen i Camera Raw om du använder det eller genom att ändra färgbalansen i photoshop :)
ACIRES - Fotograf i Skåne

Madelene

Tack!! Det låter ganska logiskt! Jag får testa det nästa fotorunda! :)

Ta hand om dig!
Kram

Fotograf Julia Jonsson

Sv: Almanackan är inköpt hos en lokal bokhandel :( ingen aning vart den kommer ifrån.. Men den är såå fin!! O bästa av allt är att det är två block i den. Ett block där almanackan är och på andra sidan ett vanligt block, som jag använder till "kom-ihåg" :)

Ha en bra dag!! Kram

mary

Fina bilder :D

Svar: Åh tack!
ACIRES - Fotograf i Skåne

Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Åh så vackert! :)

Svar: Men tack Yohanna, så glad jag blir!
ACIRES - Fotograf i Skåne


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback