Något jag är fruktansvärt dålig på och som jag bara blivit sämre och sämre på är att dokumentera min egna finunge och vardag. Enda sedan jag började ta fotouppdrag åt andra så har det egna dokumenterandet blivit nästintill obefintligt och det är så tråkigt. Så nu utmanar jag mig själv lite och försöker dra med mig kameran lite mer. Att bara fota för att det är kul och inte för att jag måste. 
 
 
Sjukstugan råder ju här hemma och både jag och lillkillen är dunderförkylda men en lite längre promenad till lekplatsen har vi orkat med idag när solen sken för första gången på något som känns som en halv evighet! Det gäller att suga i sig varenda ljus dag nu när vi går mot mörka tider! 

Ha en trevlig kväll!
Kommentarer
Louise

Vilka mysiga bilder! Det där med att fotografera för att det är kul är jätte viktigt, annars tror jag inte man behåller fotolusten på samma sätt länge. :)

Robex Lundgren

söt

Kajsa

så härliga bilder :)

Tess

Otroligt fina bilder! :D Kram

Fotograf Julia Jonsson

Precis samma här!
Åh jag har inte fotat min vardag på TRE ÅR. Jag skämtar INTE. Det blir sådant jäkla måste hela tiden.. O min stackars familj som klagar för att "du tar så fina bilder på alla andra men inte på oss". Ångesten är stor här!!

LOVISA [ foto & vardag ]

Riktigt vackert ljus du lyckats få till, suuuuperfint!

EMMAWHO

Måste också bli bättre på att bara ta kameran och fotografera utan press. Som terapi för mig och det har knappt blivit nåt alls av det sen jag började på min utbildning i september!

Linnéa Olsson

Känner igen mig sååå mycket! Enda sedan jag började studera foto på gymnasiet tycker jag inte alls att det är roligt att ta med mig kameran ut i vardagen längre. Spontana fotopromenader finns inte på agendan :( Jättetråkigt, men försöker också tvinga mig ta med kameran även om det känns otympligt!

Svar: Så himla tråkigt, för det är ju det här man älskar! Men man får nog helt enkelt se till att ta sig tid och säga att "nu ska jag bara gå ut och bara fota det jag ser" sen om det blir bra eller inte är det inte det viktiga. Men att man faktiskt kommer ut! :)
ACIRES - Fotograf i Skåne

Sandra

Vilka härliga höstbilder :)

Angus

ush jag med! vi måste bättra oss! :)


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback