Såhär ser det ut under dagarna när jag pluggar. Massor med kaffe eller varm choklad och mycket suckande..
 
Nu går jag in på sluttampen innan jul och ska hinna bli klar med två kurser i skolan utöver ordinarie fotojobb som ska bli klara och en del fotograferingar som ska hinnas genomföras och slutföras innan så nu går det i hundranitti dom kommande tre veckorna. Så idag har jag laddat upp med Sandra och Michelles podd och pluggat hela dagen. Känns jätteskönt nu när jag kan mysa ner mig i soffan med gott samvete över att jag fick så mycket gjort.

Nu ska både mina och kamerans batteri laddas inför morgondagens fotografering!

Ha en fin kväll! 
Kommentarer
Fanny

Så sjukt strongt att du hinner med allt! :o tkr det är svårt nog bara att plugga haha så det är galet imponerande att du hinner med trots att du har typ trippelt så mkt mer att göra!!

Sandra Lundin

Ser mysigt ut trots att det kanske inte är världens roligaste syssla ;)

Josefine / Mamma till pseudotvillingar ♥

Kan du inte visa upp bilder på eran lägenhet? Skulle vara så roligt att se hur ni har det! Och vad stor Alexander har blivit. Känns som det var igår du uppdaterade bloggen om att han var född.. :)

Svar: Absolut! Det kommer så fort som!
ACIRES - Fotograf i Skåne

mot plus

det går åt mycket kaffe när jag pluggar med hehe =)

Beatrice

Fotograferar du fortfarande familjer? Vill gärna komma i kontakt med dig om det :) Har du någon mail ? :)

Maria Ekblad

Åh vad fin nya headern är! :)

Svar: Åh tack! :)
ACIRES - Fotograf i Skåne

Moa | hobbyfotograf

Svar: Tack så jätte mycket, fina du! Du är så välkommen tillbaka :)

Fanny

Hoppas fotograferingen gick bra! :)

Svar: Det gjorde den, tack! :)
ACIRES - Fotograf i Skåne

Jennie Lenita - Tävling ❤

Vad fina bilder, så roligt att se bilder på dig också emellanåt :)
Fina du ❤

Madelene Englund

Bra kämpat, riktigt duktigt:D


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback