Vi fick en oväntad ledig dag idag då lillkillen trillade och slog sina tänder och mun ganska illa igår kväll. Så idag är han svullen och öm så vi passar på att ha en riktig mysdag! 

 
Så vi började med att gå till biblioteket för att låna En midsommarnattsdröm då jag ska läsa den i Samhällskunskaps kursen som jag håller på med nu och kom hem med två böcker till mig och två till lillkillen. 
 

Solen lyser ju idag så vi lämnade av böckerna hemma och sen hämtade vi Dobby och tog en sväng till lekplatsen och nu ska vi mysa med barnprogram, läsa lite böcker och passa på att städa medan solen ger en lite extra energi.
 
 
PS: Jag håller på att pilla lite med bloggdesignen så det är lite kaos överallt men snart hoppas jag ha fått ordning på allt!
Kommentarer
Madelene Englund

Stackars lilla killen :(
Hoppas det icke gjorde ont


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback