Det fina vädret verkar äntligen ha kommit tillbaks och såklart passar vi på att bli sjuka då. Men ja, sjukdomarna har väl aldrig bra tajming, eller hur? 
En härlig liten tjej som jag och Erikka fotograferade under vår senaste portfoliofotografering!
 
Nu i eftermiddag har vi i alla fall piggnat till och jag försöker få undan lite jobb som ligger och väntar och förbereda för jobben som kommer. Imorgon ska jag föreviga fina Jonna med familj. Vilket känns lite extra speciellt då jag följt hennes blogg enda sedan jag tipsade om den i slutet av 2011 och nu ska jag få föreviga längtan efter lilla bebisen i magen. Underbart!
 
Annars har jag precis avslutat sista säsongen av One Tree Hill (igen) och kan ännu en gång konstatera att det är min favoritserie, of all times. Så har ni mot alla odds missat denna serie så sätt igång och se den direkt. 
 
 
 
Kommentarer
Emma

Jättefina bilder!

Joanna ♥

så söt! du tar sjukt fina bilder!

vilken linje gick du på gymnasiet? :)

Ida - foto & häst

så fin bild! :)


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback