Min eftermiddag har jag spenderat på vift med otaliga minuter på tåget tack vare dvs. förseningar och nu på vägen hem även en brand. Men hem kom jag och det med en massa nya bilder för idag stod bröllopsmöten på schemat. 

Först träffade jag Therese och Dennis som gifter sig nu i maj för att provfota på stället där vi ska ta deras bröllopsbilder och vi hade världens konstigaste väder med både sol och regn men fina bilder blev det i alla fall och jag ser framemot att kickstarta bröllopssäsongen med deras bröllop! 

Sen begav jag mig till klippan för att möta upp Johanna och Scott som i vanliga fall bor i London för en liten fika och sen hann vi även ta lite härliga kärleksbilder på dom i kvällsljuset. 
 
Nu är jag på hemmaplan igen och ska snart krypa ner i sängen men var bara tvungen att ladda in bilderna först och en tjuvkik får ni se imorgon! ;)


 
Kommentarer
Marih

Jag har mailat dig men än inte fått något svar? Har du fått mitt mail?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback