Som jag nämnt innan så sen min telefon gick sönder har jag kommit in i en "läsa böcker" period och har läst drygt 15 böcker den senaste månaden. Med andra ord har jag läst ut alla som jag hade liggandes hemma plus en drös som jag lånade från Emma. 
 
Så det var ju på tiden att beställa hem lite nya. Mest härliga ungdomsböcker då det är det jag fastnat i just nu. I alla fall så kom 2 av 4 paket från CDON fram igår. Så nu ska jag nog klara mig ett litet tag till! 

Jag beställer alltid mina böcker från CDON. Vet inte varför men det har helt enkelt bara blivit så. Kanske för att dom ganska ofta har toppen erbjudande och för någon dag sedan trillade jag in på Cupnation som samlar en massa olika rabatter och erbjudande från dvs. företag och just nu har dom massor med olika erbjudande från just CDON så här ska det passas på att klicka hem lite fler saker när jag ändå håller på, helt enkelt! 
 
Kommentarer
Matilda Holmqvist

Ja visst är det underbart att läsa böcker! :) Vilken är din favoritbok just nu, ifall du vill rekommendera någon? Jag kan tipsa om "The Fault in Our Stars", eller "Förr eller senare exploderar jag" som den heter på svenska. ^^


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback