För den som inte visste det så har jag förutom en elva år äldre storebror en liten lillasyster också. En sådan lillasyster som råkade få alla smartgenerna i familjen och som får hjälpa mig med matten och som ibland har lite för dåligt självförtroende trots att hon inte borde ha det. Som tyvärr bor en massa mil bort och vi träffas alldeles för sällan. Men när vi var små var det alltid hon och jag.

I alla fall så har ju den lilla skitungen gått och skaffat pojkvän och i påskas var dom här och hälsade på och såklart passade jag på att ta lite kärleksbilder på dom i vårvädret! 

Så medan jag springer iväg på sommarlovsentreprenörerna som kommunen håller i som är en satsning på ungdomar som är lite sugna på det här med eget företag  så får ni titta på min lillasyster och hennes Johannes. 
 
 
 
Kommentarer
Fanny

Hur fina bilder som helst!!!! :))

Matilda

Så fint, som vanligt :)

becca

Superfina bilder duktiga du !

Linnea Jardelid

Gillar verkligen de första två, ser ut som från en saga :)

Sophia

Alltså Erica! Du är så jäkla duktig. Sjukt fina foton!!


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback