Det luktar regn från det öppna fönstret och jag konstaterar att det måste vara en av dom bästa dofterna jag vet. Samtidigt som jag känner mig tacksam att regnet kom nu och inte innan idag då bröllopsfotografering stod på schemat. Men det får ni veta mer om en annan dag för just nu tänkte jag bara titta in och visa en bild från gårdagen. Då jag träffade Sophie och Victor för en kärleksfotografering och kände mig så himla tacksam över att jag får göra det jag gör.. 
 
 
 
Nej, nu väntar sista sidorna ur "Min mormor hälsar och säger förlåt" som också förtjänar ett helt eget inlägg. 
 
Kommentarer
Ninni - Vimsiga mamman

Så vacker bild :)

Linda Jungarå - FOTOGRAF STUDENT FILMNÖRD SKÖNHETSJUNKEY MUSIKFREAK

Gud va vackert ;D! Älskar stilen.

LOVISA [ foto & vardag ]

ljuset i dina bilder är alltid magiskt!

becca

Vackert! Underbart ljus!

Maria Ekblad

Superfin bild!


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback