Bröllops workshop igår som jag nämnde och med mig hem fick jag fulla minneskort och en massa nya bilder att gå igenom. Har bara hunnit titta lite snabbt då det varit fokus på andra jobb idag men några små favoriter har jag nog allt hittat ändå.  ;)

Fina Winnie och Niklas som ställde upp var super tappra hela tiden, trots att där var 8st fotografer som konstant fotograferade minsta lilla rörelse, hahha. 

Nedan har ni en av mina favorit bilder som jag bara ville visa lite snabbt för nu ska jag packa väskan och strax åka iväg på en familjefotografering! 


 
 
 
Kommentarer
Ninni - Vimsiga mamman

Vilken underbar bild

Kajsa

Så fin bild! :)

Lizette

Ååååh, så himla härlig bild! Jag åker till Aten med Emelie i höst, och ser sååå fram emot det! Hoppas på lika fulla minneskort jag med kan jag säga ;-)

becca

Otroligt fin !

becca

Otroligt fin !

LOVISA [ foto & vardag ]

Såg BTS bilder på Emelies blogg, såg riktigt fint ut!

Helena

Åh, vilken fin bild :)


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback