Jag är ju en riktig bloggslukerska. Jag älskar att läsa bloggar och har alltid gjort och jag är ständigt på jakt efter nya bloggar då det inte finns mycket som klår när man kommer in på en helt ny blogg och förälskar sig direkt och måste kolla igenom hela arkivet mest för att man aldrig vill att det ska ta slut. 

Så därför älskar jag ju även när folk tipsar om bloggar så därför tänkte jag att ni skulle få två små tips idag. Först ut är Sophia..
 
..som jag lärde känna förra året då vi gick samma distanskurs och sen dess har jag sett henne utvecklats och blivit duktigare och duktigare och jag älskar att kolla in hennes blogg och se alla nya fina bilder! Så med andra ord, en riktigt fotoblogg med massor av fina bilder!


Sen har vi Mikalea som jag nästan precis har börjat följa. Hon har en härlig blandning mellan vardag och foto och inom kort flyttar hon till Gamleby för att plugga foto vilket ska bli så himla kul att följa!
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Rebecca - Skönsjungande fotograf

Vilka toppen tips! Tackar tackar :-).

Lizzan

Tack för tipsen! Letar som du efter härliga bloggar att följa!


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback