Idag är Alexander iväg med sin morfar, Pontus jobbar sent och jag är alltså alldeles själv hemma. Perfekt tänkte jag igår, då hinner jag få gjort massor medan dom är iväg. Men har jag fått gjort något än? Nepp, om inte en låång tupplur räknas? Och det gör det va? ;)

Så nu måste jag försöka få gjort något på min milslånga lista, så att jag känner mig lite effektiv idag. Så nu väntas tvätt och en hel drös med bröllopsbilder som ska bli klara samt en runda till affären så jag får någon slags mat idag. Sen ska även kameraväskan packas för imorgon vankas bröllop! Wohoo! 
 
 
Kommentarer
Lizette

Det är ju de där tupplurarna man behöver emellanåt för att orka vara halveffektiv när det väl kommer till kritan ;-)

Veroniika

Åhh älskar din bloggdesign och header, underbar! :D

fotograferats.blogg.se

För att citera en viss gul björn... "Underskatta inte värdet av att göra Ingenting, av att bara ströva omkring alldeles ensam, lyssna på allt som man inte kan höra och bara ha det bra."
Tror han dessutom egentligen menade ströva omkring med kameran :)

becca

Underbar Bild ! Verkligen underbar!

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Vilken fin bild!


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback