I fredags hade jag besök av två bröder i studion och vilka charmtroll dom var. Både lillebror och storebror. Vi fick massor med fina bilder och jag hade såå svårt att göra urvalet för att skicka till mamman. Men jag klarade det, även om det blev lite fler bilder än vanligt, hih. Men tills dom valt ut sina favoriter så får ni här en liten tjuvkik. ;) 

 
Annars så har vi nu officielt gått över till jultid (jag har nu sambons godkänande till att spela julmusik här hemma) och vi har en supermysig månad framför oss men även en fullspäckad en. Jag har 10st bokade fotograferingar i veckan och endast idag ledigt till redigering så nu ska jag starta en bra spellista på Spotify (kanske lite julmusik?) och sätta fart!
Kommentarer
Emma Grann Fotografi

Fantastiska bilder!

Svar: Åhh tack så jättemycket!
ACIRES - Fotograf i Skåne

sara

Vilka söta bilder! :)

Svar: Åh tack tack tack!
ACIRES - Fotograf i Skåne

evelina

Så himla duktig du är, enormt fint redigerade bilder du har! Alla dina bilder är jättefina!

sv: Åh, alltså tack så jättemycket! Betyder att få höra!

Emma Ekstén

Åh vad fina bilder!

Ida Lindborg ♡

åååh herregud!! såå fantastiska bilder!

SV: Tack snälla! :D kram

fotograferats.blogg.se

Åh, fotbilden är ju underbar!

Madelene Englund

Åh, vilka ljuvliga bilder:D

Anna Holm

Söta! :D

Svar: Åh tack!
ACIRES - Fotograf i Skåne

Rebecka

Åh vad gullig bild dendär sista! :) Och jättefina ljusa bilder du har överlag!


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback