Ombokad fotografering resulterar i att jag tar tag i lite plugg. Nationalekonomi står på schemat idag och jag hoppas få all läsningen klar innan jag ska hämta hem lillkillen. Till sällskap idag har jag Värvet och avsnittet med Alexander Bard. Jag har inte varit speciellt intresserad av podcasts innnan men nu har jag börjat hitta några som funkar för mig och det är ju perfekt att ha på i bakgrunden om dagarna när det annars är så tyst i huset. 

Så, ni som lyssnar på podcasts, vilka är era favoriter?
 
Kommentarer
Linnéa Olsson

HanaPee's otroliga podcast är den enda jag lyssnar på, har försökt lyssna på andra men i jämförelse tycker jag andra är skittråkiga och lite opersonliga :)
De pratar mycket om personliga anekdoter från deras personliga liv Hanna om jobbet som programledare, Norrland, familjen och pojkvännen. Martin är nybliven pappa och snackar om allt knas som händer relaterat till det. Detta blandat med deras barndomsminnen, politik och grejer! Älskar det!

Sara

Jag brukar lyssna på En economistast podcast. Gillar att de pratar mycket om företagande, ekonomi med mera.

Robex Lundgren

fin blogg

Jarina

Svar: Tack så mycket! :)

Vilken underbar blogg du har!

Maria Ekblad

Hjälp jag lyssnar på hur många som helst. Hanapees, Hannah och Amanda, Kvällsklubben och Sandras nya podd Källan då gillar jag alla massor.

Sedan lyssnar jag på Bingo Rimér och Katrins frågepodd, och Ihop med Josefin som också är frågepodd om relationer och så. De två senare är mer roliga, för jag har inte riktigt samma värderingar och liknande, men har alltid gillar sånna frågegrejer haha! Så de är roliga att ha i öronen ändå. :)


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback