Ibland har jag turen att få fota min egna familj, släkt eller vänner och det är alltid ltie extra speciellt för mig och för ett tag sedan fick jag äran att möta upp min kusin och hennes fina familj en förmiddag för att ta lite bilder. Det var kallt och väldigt blåsigt men vi fick så härliga och lekfulla bilder som jag ska visa fler av sedan. Men nu tänkte jag avsluta fredagen med att visa en liten tjuvkik och sen ska jag passa på att mysa med min egna familj för sen väntar en riktig jobbhelg! 
 
 
Kommentarer
FrökenTV, bloggen om tv och film

fina bilder

Matilda

Fy va fina bilder du tar, men tar du bara på små barn eller kan du ta på äldre med? hur mycket pengar tar du för det hela? /Tacksam för svar <3

Liborius

men åh vilka underbara bilder!

Maria Ekblad

Åh vad fint! Gillar verkligen färgerna!

Sofia

Såå fina bilder!!

Hanna - fotoblogg

Åh vilka fina bilder!

Amanda Jona [SPONTAN]

Så vackra bilder :)


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback