Endast tolv dagar kvar till julafton och vi håller på för fullt att få klart alla julklappar och även om dom flesta är klara så har vi några små kvar att fixa. Men jag känner mig inte stressad i år vilket är superskönt! 

Men det finns ju dom som gör det och kanske är du ute i sista minuten? Kanske kommer du inte på vad du ska ge till den där personen som aldrig önskar sig något. Jag har ett tips, ett väldans bra sådant om jag får säga det själv.  ETT PRESENTKORT! 

Varför inte ge bort en upplevelse och minnen för livet till nära och kära? Perfekt julklapp och jag lovar att den blir väldigt uppskattad och vet ni vad? Ni väljer själv vilken summa ni vill ge bort men det bästa av allt? Just nu lägger jag på 300kr extra på alla presentkort, UTAN EXTRA KOSTNAD! 
 
 
Så passa på och jag skickar samma dag så att det ska hinna fram innan jul!
Mer info och beställning: [email protected]
Kommentarer
Emma Ivarsson

sv. Tack snälla! :) Extra roligt att höra från någon så duktig som du. Tack!

Robex Lundgren

fin blogg


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback