I början av förra året var jag ny på just kärleksfotograferingar och sökte därför efter par som ville ställa upp för att jag skulle få testa osv. Ett av dom första paren som ställde upp var Cecilia & Jonas (här kan ni se en av favoriterna) och redan då pratade vi lite om att dom skulle gifta sig i Augusti 2014 och i höstas hörde dom av sig och ville boka mig som sin bröllopsfotograf och på lördag är det äntligen dags! Det kommer bli ett helt fantastiskt bröllop med ett ännu mer fantastiskt par och ni kommer få se så mycket mer av dessa godingarna framöver! 

Men tills dess får ni dessa två bilderna från söndagens provfotografering samt en liten tjuvkik på facebook
Kommentarer
Emma Grann Fotografi

Så himla fint!!!

becca

Älskar veerkligen favoriten som ligger på facebook. Underbart ljus. Dessa är också fina ofc :)

Madelene Englund

Ljuvlig bild

Maria Ekblad

Så fint!

Sofie

Åh vilka fantastiska bilder!!

claudia

älskar denna, önskar att du kunde fota mi familj någon gång :D

Svar: Det gör jag med! Det hade ju varit superkul!
ACIRES - Fotograf i Skåne


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback