Här får ni äntligen en liten tjuvkik från en av lördagens fotograferingar tillsammans med Erikka. Så fort jag försökt ladda upp bilden ovan så har bloggen slutat fungerat, men nu så! 

Vi hade ju en helt perfekt lördag med superfint väder och två superhärliga par och jag kom hem med massor av bilder. Härligt! 

Redan onsdag och sen vankas långhelg. Det blir en mysig lugn valborg för oss idag med familjen och sen väntas som sagt en lång jobb helg med hela 9st fotograferingar så idag gäller det att ladda upp och bara mysa!

Hoppas ni får en härlig valborg i solskenet!
 
 
 
Kommentarer
Sofie

åh vilken fin bild!

Fotograf Julia Jonsson

Lite konstruktiv kritik, hoppas du tar det på rätt sätt:
Skuggan på handen och underarmen gör så att hon ser blå ut. Jag hade en gravidfotografering i somras då jag fick sådan skuggning på hennes ben så det såg ut som stora blåmärken... Kanske försöka lätta upp dom lite :) Annars väääldigt vacker bild!!

becca

Superfin !

Kikan

Åh vilken fantastiskt vacker bild! Så där skulle jag oxå vilja föreviga min mage. Har än så länge bara tagit några bilder själv men de går ju inte att jämföra med ett proffs. Kram Kikan

claudia

Vilken underbar bild måste jag säga, helt fantastisk !


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback