...så tänkte jag börja inlägget innan jag kom underfund med att det inte är måndag, utan onsdag! Tänk så snett det kan bli med dagarna när det blir långhelg.

Idag är första dagen på förskolan för Alexander på evigheter känns det som då vi var sjuka precis innan påskledigheten med så därför känns det som att min vecka börjar idag. Så fel det kan bli när vardagen försvinner  pga. ledighet. Men nu är jag i alla fall igång, trots att jag helst skulle vilja krypa ner i soffan framför ett avsnitt Chicago Fire och bara ligga där hela dagen. Men jag ska dricka mitt citronvatten och sen sätta igång med engelskan som ligger och väntar och sen få klart lite leveranser innan det är dags att hämta hem lillkillen igen så det är väl lika bra att jag sätter fart så hinner jag kanske med lunch i soffan i alla fall. ;)
 
 
Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback