Här är den. Min nya kompis. Vit och stor. Skärmen och bildkvalitén är ju helt underbar. Det var lite jobbigt först om man skulle lämna Iphone men nu känns det hur bra som helst. Kan inte förstå hur man kan ha en Ipone när denna finns, haha. Man kan ju göra så mycket mer med den.
 
Nu ska jag inte prata sönder er om min fina kompis. Idag är det söndag, igen och det känns i varje vrå i kroppen. Varför ska helgerna gå så fort? Imorgon är det i alla fall skola och på tisdag är vi lediga så imorgon ska jag till mina fina tjejkompisar medan pappan och lillskiten åker till gammel farmor och spenderar lite tid där med mys och god mat. 
 
Är förresten sugen på en ny bloggdesig, igen.. Suck, att man aldrig kan bestämma sig om hur man ska ha det!
 
Kommentarer
Linnea

Sv:
Okej, men tack ändå ! :)

Lottiz

Fin, kul att du är nöjd med den. Byta bloggdesign är alltid roligt, men tar sådan tid ;-)

Around imagesa

Det där är en superbra telefon, dock har jag en Iphone 4.

Linnea

Du det senaste du skrev om att du hade ngn blogg design som kanske bara ligger som jag kunde ta, är det okej eller ?

för nu har jag fashion.. och alltså det funkar inte ens att byta till någon från designa din blogg !! //:

tacksam för svar snabbt

p i n k n a t i o n . s e

Hihi en sån hade jag också, köpte den, men gick sedan tillbaka till min iPhone. ;p

Lovelyeverafter - Mammaliv, foto & design

Nice :) Jag har en Samsung Galaxy S2 och är supernöjd :)

♥ ♥ MelissasPrinsar ♥ ♥ Tävling Pågår - Vinn MAM nappar!

är de samsung 3an? har oxå bytt från iphone till den å ja säger som dig de är skillnad på telefon å telefon ;)


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback