Min 18års dag närmar sig med stomsteg och imorgon är det exakt 2 månader kvar. Vi alla längtar. Det kommer underlätta jättemycket vilket också betyder att vi kan hitta lägenhet och flytta och jag är tacksam att vi stått i kö så länge som vi redan gjort. I alla fall så går ju drömmarna iväg litegrann efter något eget och speciellt till Alexander så jag tänkte dela med mig av lite stora måsten, enligt mig själv i alla fall. Vitt, blått, rött är färgerna vi vill köra på just nu. Det ändras hela tiden men det känns både så vi och såå Alexander då han passar så bra i marinblått, haha!

Den stora lådan ska få flytta hit i alla fall och köket har Alexander önskat sig i julklapp från sina fina morföräldrar och sen får vi se vad mer som får följa med beställningen. Känns ju ganska skönt att börja komma igång men samtidigt måste man ju ha sakerna någonstans också.

I vilka färger går era barnrum i ?
Kommentarer
Ika

Åh vilka fina saker!
Vi har inget barnrum än men den dagen vi flyttar till större lägenhet kommer Neah-Li få eget rum. Då kommer nog färgerna gå i, vitt och lila tror jag. Haha hinner också ändra mig några ggr ;)

Marie

Så fina saker! Det är ju såå kul att inreda, speciellt barnrum!
V´s rum har vitt o grönt som bas.

Ninni - Vimsiga mamman

åååh så fina, vi verkar ha samma smak. har vart inne o kikat på just de där produkterna fast via jollyroom. så dyrt :(
vi kör grönt i 2 olika färger på väggarna i min lilles rum, vita möbler =)

Shimmerdimmer - Mitt land är frusen musik

Om jag hade haft barn skulle jag vilja ha barnrummet i lavendel eller ljug tror jag, även om jag i vanliga fall hatar pastellfärger. Vidrigt. Tänk spetsgardiner och lite viktorianskinspirerat. Tanken på att få inreda ett sött barnrum gör mig sugen på att sätta hopp till nästan generation!

Veronica | Mammaliv - Studerande - Viktnedgång

Vårt går i vitt och grönt, med en släng av marinblått ibland :)


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback