Bloglovin' hade visst tekniska problem ikväll, tack och lov var det bara det. Jag trodde först jag fått något virus som invaderade min bloglovin' och sen trodde jag alla mina kära bloggar blivit galna allihopa och börjat skriva väldigt konstiga inlägg. Tack och lov var det ju inget av det och nu kan jag somna i lugn och ro, hahah.

BVC gick jättebra, Alexander hade gjort ett väldigt hopp i vikt kurvan och lagt på sig över 500g sen sist vi var där för 2½ vecka sen. Mamman blev chockad men förstod nu varför hon drar sig för att bära honom (ajaj min rygg) så nu väger den lilla killen 8360g och längden kommer jag inte ihåg men den hade stannat av lite. Vilket jag är tacksam för. Vill inte behöva gå över till storlek 74, än.

Kommentarer
Johanna - Mamma till Leija

Då väger våra hjärtan lika mycket :) Här e det syl 74 & 80 som gäller!

Blue Velvet - Vegas mamma

Jag tänkte desamma... och så undrade jag varför alla helt plötsligt börja skriva på engelska...Haha

Patience -18 & mor till Damien

Sv; hoppas damiens tänder kikar fram snart, fast samtidigt inte för Damien är väldigt ammig & vill gärna mys amma så fasar för sönder bitna bröst >.< haha

Johanna - Mamma till Leija ♥

Hon va 68,5 cm den 13:e

Angelica

Vad skönt att bvc-besöket gick bra :)



Hoppas ni haft en bra dag =)



kram!

Hanna- Mamma till Alexander

Alltid spännande med bvc besök :) Bra att han hade lagt på sig så bra!

Blue Velvet - Vegas mamma

Sv; Den är köpt på Vero Moda


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback