Jag är hemma med en sådan där bra känsla i magen och värme i hjärtat efter en super lyckad gravidfotografering och jag ser framemot att få börja med bilderna men tills dess får både jag och ni nöja er med denna för just nu är det bloggdesign pill som står på schemat innan det är dags för att inta sängen så man är utvilad inför morgon dagens fotografering. Det känns så JÄVLA bra (fraktiskt) att det går så bra nu och jag känner verkligen hur jag utvecklas för varje fotografering. Vilket är så JÄVLA roligt. ;)


 
Kommentarer
Gert Johansson

Kör hårt

Josefine - Gravid med tvillingar ♥

Vad har du för tillbehör till kamera? Och vilka inställningar använder du mest på kameran, när du fotograferar rent allmänt? Både inomhus och utomhus. Tacksam för svar. :)

Anny

f*n va grym du e Erica, skulle du inte kunna börja lägga upp några photoshop-tips ??skulle varigt kul :)

Ida

Hej Erica. Undrar bara om du någonsin fick tid att svara på min kommentar? Om inte så är det ingen fara alls, ville bara se till att jag inte hade missat något. :)
Mejla gärna <3


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback