Idag gick sista bröllopet för 2014 av stapeln. Och det var inte vilket bröllop som helst, nej det här berörde mig lite extra. Jill, som stod brud idag, har följt min resa från dag 1. Hon är regionschef för Ung Företagsamhet i Skaraborg, och ni minns väl att min resa började som ett UF-företag för två höstar sedan? Jill, har sett mig utvecklas från den där nervösa lilla tjejen som drömde stort till att faktiskt få sina största drömmar att bli verklighet. Jill har också varit personen bakom ett par stipendium jag vunnit och även några nomineringar till stora företagspriser i Stockholm. Bland annat Anders Walls stiftelses stipendum jag var nominerad till för ett år sedan.

Dagens bröllop var magiskt på alla sätt och vis. Det här var det bästa sättet att avsluta bröllopssäongen 2014 på.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback