Jag har sedan början av förra året pillat med min hemsida och jag blir aldrig riktigt klar. Men nu är jag i alla fall på god väg, äntligen! 

För mig är det så himla viktigt att man har en genomtänkt och personlig hemsida, speciellt som företag. Det är en sådan liten sak som att lägga ner lite tid och tanke på sin hemsida men som gör så mycket. Jag har personligen svårt att tex. handla från webbshopar som jag ser inte lagt ner någon större tid på utseendet. Som mig som kund så är det ju ansiktet utåt. Speciellt när man har en webbshop. Eftersom man inte är där i verklighet så får ju hemsidan säga allt. Så mitt tips till alla er företagare där ute, se till att lägga lite tid på era hemsidor. Även om det kanske känns som en tråkig utgift, men se till att ha någon som vet vad den gör att fixa en sida som passar era behov.

Jag har för en tid sedan kommit i kontakt med Smelink som hjälper företag att lyckas på webben helt enkelt och jag såg nu även att dom har ett litet påskerbjudande , så varför inte passa på och fräscha upp din hemsida/webbshop lite? Jag lovar att det är en investering som man inte ångrar. Jag har inte ångrat en krona som jag lagt ner på min hemsida, även om vissa inte varit så bra, så har det hjälpt mig på vägen mot hur jag Vill ha det. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback