Ännu mera vardag

 
Såhär ser det ut för det mesta hos oss just nu. Leksaker överallt och en kille som stundvis har feber, bara sådär. Jag gissar och hoppas att det är nya tänder som spökar för annars är det allt lite konstigt. Pigg är han i alla fall så det är nog ingen större fara med honom.
 
Annars syr jag. Vi köpte massor med tyg i fredags och sen dess har det blivit ett lapptäcke, tre mössor och nu har jag påbörjat två andra lapptäcken. Med andra ord så känner jag mig litegrann som en maskin just nu. Önskar att sy-energin fanns till annat med. Typ som att göra klart hemsidan, bloggen, städa, sortera alla papper och andra liknande saker. Men jag är en riktig periodare och snöar in mig på en sak i taget och kan inte riktigt fokusera på något annat under den tiden.

Nu väntar dock sängen för klockan är alldeles för mycket för att man ska vakna av en pigg liten kille vid halv åtta snåret imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0