It's a wonderful time, this time.

 

Por que temos que ler ese texto chat? , preguntou un dos meus alumnos despois de que lera un conto de Stig Dagerman chamado para matar un neno. O texto é sobre un home que dirixe un coche. No inicio do texto, que entende que só pode executar para un neno que vai morrer e que a historia é sobre os momentos antes do terribleaccidente. Realmente creo que é un texto grande e eu tiña pensado que os propiosalumnos terían a práctica de escribir letras, onde comeza a coñecer o fin desde o comezo. Unha tarefa emocionante e difícil, eu pensaba! Pero este estudanteaparentemente non foi incluído. Cando dixo a el que eu creo que pode aprender moito lendo e imitando os textos doutras persoas, así o fixo desacordo, non se podeaprender dos outros e iso axuda a non ler os outros textos, el só está máis difícilcando pensou.

¿Que pensas? Podes aprender a través da lectura como outra persoa escribe? E o que entón? É bo ou só difícil de imitar? Xa o fixo nalgún momento? Se non, e tentarver se funciona para ti! A miña experiencia dime que os alumnos que len moi frecuentemente escribir mellor que os que non len, pero quizais estea mal ...

 

RSS 2.0