Klockan är alldeles för mycket med tanke på att jag är småbarnsmamma och har en liten kille vid namn Alexander som kommer vakna lite tidigare än jag önskar imorgon. Men jag har fått en sväng inspiration och då gäller det att ta vara på den och inatt blir det en ny bloggdesign och med den kommer, förhoppningsvis, inspirationen för att blogga tillbaks. Vem vet liksom. 

 
En annan liten filur som säkerligen också kommer vakna lite tidigare än vad hans föräldrar innerstinne önskar, är den här lilla charmören som jag träffade för ett tag sedan. Jag minns att mamman frågade mig ungefär hur lång tid det tar och jag sa att jag brukar räkna runt 1 timme och när jag åkte ifrån dom hade 3 timmar helt plötsligt sprungit iväg. Inte för att lillkillen inte ville samarbete, nej tvärtom, han var en dröm att fotografera och det gick snabbt och lätt. Men en koppkaffe, ledde till ytterliggare en kopp och det tillsammans med en trevlig mamma så händer det lätt att timmarna springer iväg.

Precis som dom gjort nu och nu måste jag verkligen stänga ner och krypa ner i sängen! 
 
 
Kommentarer
ACIRES - Fotograf i Skåne
http://justababy.blogg.se/

En testkommentar!

Erica

En kommenat


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback