Har fått så många förfrågningar om jag gör gratis designer och sådant och eftersom jag inte gör det så tänkte jag istället ha en liten tävling där vinnaren får en bloggdesign designad efter ens egna önskemål!

FÖR ATT VARA MED OCH TÄVLA:

- Kommentera detta inlägg om vad för sorts stil du gillar på bloggdesigner.
- Lämna din e-post adress så jag kontakta dig om du vinner.

Man kan även lägga till mig på bloglovin' så man lätt vet när vinnaren är utsedd. HÄR kan ni lägga till mig på bloglovin'. Detta är dock frivilligt.

Svårare än såhär är det inte.


Tävlingen avslutas imorgon Lördag klockan 19.00.

Vinnaren av en personlig bloggdesign är Josefine - Mamma till Molly. Så ta och kolla din mail för där borde dyka upp ett mail inom kort! :)

Kommentarer
Ella

Jag gillar när man har en enkel design som är lätt att överblicka. Det ska vara några personliga bilder, men inte så det blir rörigt. Designen ska avspegla den personen som skriver och vara personlig, så att man på sätt och vis lär känna personen utifrån vilken design den har valt. Texten ska vara stor och tydlig och bakgrunden helst ljus, så att det blir snällt för ögat att läsa. Jag tycker också det är viktigt att man har en presentationstext, det är inbjudande för nya läsare.

Anja . 18 år & mamma till Sabina!

Jag är med! :) Gillar lite personliga, men ändå stilrena designer, i stil med typ Endenise.se!



[email protected]

Boyden

Gillar bloggdesigner som speglar bloggarens personlighet med fina personliga bilder. Gillar stilrena färger, att man använder färger som passar varandra. Inte så mycket skrika färger, ljusa och varma toner gillas starkt! Har ingen blogg för tillfället, min förra blev hackad. Så ska starta en, behövs bara en riktig snygg design! :)

Kram kram

Josefine - Mamma till Molly

Jag vill vara med gärna och tävla.

Jag tycker om att det ska vara en enkel och stilren design, bilder som betyder något för en själv kanske någon betydelsefull text., en design som fångar ändå uppmärksamhet. Något som får ens läsare att vilja komma tillbaka. En blogg blir så mucket roligare att läsa om det är en fin design. Tycker JAG illafall.

Felicia

Hej! Jag skulle vilja ha en fansite design. Det ska vara till min JB novell blogg.

Den ska ha väldigt ljust lila bakgrund, en stilren header som smälter ihop med bakgrunden med en stor bild på JB i mitten och små bilder i rund form runt omkring den stora bilden. Sen skulle jag vilja ha en stor bubbla längst nere på inlägget där man trycker för att kommentera (och även en siffra på den om hur många som redan kommenterat) om det går? Annars vill jag ha nästan precis som din, andra färger, annan stil på headern, ta bort utrsunings rutan i menyn och en knapp under varje inlägg som man trycker på för att fråga i blogresponse.

Som en blandning av dom här bloggarna vill jag att den ska vara ungefär, om det går att fixa? : Biebertime.blogg.se och Bieberword.blogg.se.

Maarii yaacoub

Hej! Jag vill gärna vara med;-) jag gillar elegant stiligt, jag gillar mycket mode smink hår och grejer..Vill att de många som ska läsa min blogg och när dom läser det så vill jag att det ska vara roligt o läsa den:-) jag gillar inte så mkt färger men blå är fint tex som amrikanska färger det är snygg hoppas du förstog vad jag menar annars kontakta mig:-) Puss och kram:-)

Terese

JAg gillar 50talet pinupps å fina bilar min drömbil är en impala 58 sen till denna 50tals stil skulle jag vilja ha en egen header med bilder på min underbara familj men ja 50 talet älskar rockabilly ja så de blir en personlig design på de hela sen text som är enkel snygg å tydlig att läsa.

Terese

oj insåg nu att tävlingen var gången hmmm


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback