Jag har kokat en kanna kaffe, letat fram mina varmaste raggsockor och tänt en massa ljus för idag känns det lika ruggigt och kallt inomhus som utomhus och det hade varit superskönt att bara krypa ner i sängen men jag har massor att göra denna veckan för nästa vecka åker jag till Spanien för fotojobb och måste därför fått klart en hel del saker innan dess. Men oavsett så är det såå roligt att jag har så mycket att göra trots att detta är den segaste tiden på fotoåret. 

Så, nu ska jag återgå till mitt kaffe och fortsätta redigera kärleksbilder men en liten favorit från lilla Ivars fotografering måste ni ju få se. Sötare små fötter går ju knappt att hitta. ;)
Kommentarer
Sofia

Supersöt bild!

Angelica Bengtsson Fotografi

Nej vilken mysig bild!! Och vad kul med fotojobb i spanien :D

Isabella - Szalai Fotografi

Jösses vilken mysig bild och vilken underbar design du har! :)

Anna [foto]

Så fin bild :)

Robex Lundgren

finna bilder

Sabina

Vilken sötis, kul att du får åka iväg och jobba!

ɑ n n i k ɑ

Så fin bild :)

♥ Sojka ♥

Vad kul med fotojobb i Spanien! :D

Madelene Englund

Vilken söt bild:-)

Amanda

Skönt att åka till Spanien även fast det är jobb:)

Felicia - film&serier

älskar bilden

Maria Ekblad

Åh vilken gullig bild! Och ja, jag läntar också supermycket till våren!

SANDRATORN.SE - NYBLIVEN MAMMA!

Gud så mysig bild! :)

Nicolina

neeej va söt bild!


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback