Jag printar ut avtal, förbereder presentkort och packar fotoleveranser. En riktigt kontorsdag med andra ord och det känns skönt att få undan lite för nu drar högsäsongen igång med stormsteg och nästa helg har jag mitt första bröllop för säsongen och jag längtar! Den här säsongen kommer bli sååå bra med alla dom fantastiska brudpar som har bokat mig! 

Nu ska jag äntligen dricka lite kaffe och hoppas innerligt att det är gott, för vårt vanliga kaffe var slut i affären så jag fick helt enkelt testa något nytt. Lite motvilligt alltså. 
Kommentarer
Maria Ekblad

Åh kul med bröllop redan :) presentkort borde jag också beställa!

fotograferats.blogg.se

Lycka till!!

Linnéa Olsson

Gud vad din header är snygg! Har aldrig tänkt på att ha en header på det sättet men det är ju så himla smaaart!

Svar: Åhhh tack så mycket! Tyckte det blev helt annorlunda så! :)
ACIRES - Fotograf i Skåne


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback