Livet och det att jag har fullt upp med all redigering kom emellan, så bloggen har ekat tomt här rätt så länge nu. Men nu börjar jag komma ifatt och jag ser framemot en höst att samla energi och inspiration efter en fullspäckad sommar och att helt enkelt komma in i vardagsrutiner igen efter en härlig sommar. 
 
Men även om bloggen ekat tomt så har inte livet gjort det och nu för tiden har vi en nybliven 3åring i huset och alla borde ha en 3åring där hemma för  det är en sådan himla härlig och speciell ålder och vi njuter av att ha världens charmigaste pratkvarn hemma! 

Annars så ska jag försöka kicka igång bloggen med en ny bloggdesign nu i dagarna och sen har jag massor med fotograferingar som ska bloggas. Så, stay tuned! 
 
 
Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback