Förra lördagen fick jag äran att fotografera Madelen och Martins bröllopsdag och jag tänkte att en mini tjuvkik var på sin plats.

Annars rullar ledigheten på. Jag har några dagars ledighet med familjen kvar innan jag sätter igång ordentligt. 2014 kommer bli ett helt fantastiskt år och jag är såå peppad att komma igång ännu mer inom fotograferandet. Utveckla och förändra helt enkelt. Ny logga är på plats, ny hemsida är snart uppe och jag håller på att finjustera dom nya priserna. Så det kommer hända mycket roligheter inom den närmsta tiden varvat med bröllopsredigering och fotograferingar. 
 
Nu ska jag "kååååållllaa isbjööööörrrnn mammmaaa" med lillkillen här hemma och sen förtsätter vår stoa rensning av allt skit man samlar i hörnen. ;)
 
 
 
 
 
Kommentarer
Fanny

Låter spännande :D mycket nytt, men så det ska vara :D hoppas allt går bra.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback