Jag jobbar ju som sagt på för fullt med den nya hemsidan och här är några av dom små omdömmena som kommer komma upp där. Jag är fantastiskt lyckligt lottad som har så underbara kunder gång på gång och utan dom hade där ju inte funnits någon Fotograf Erica Öberg, så är det ju bara. 
 
Dock har jag ju självklart åkt på rygg/nackont från hell och är inte så rörlig just nu och det blir mycket vila så allt tar lite längre tid just nu. Imorgon återgår Alexander till dagis och det är tänkt att jag ska sätta igång med pluggandet och fotande ordentligt. Hoppas bara min rygg mår lite bättre då! 

Nej, nu blir det en tidig kväll för mig! 
Kram
Kommentarer
Emelie

sv/ haha! Sorry, var borta längre än planerat ;) Lägger upp ikväll!

Sofia

Åh, så kul :-)

Emelie

ja men det gick så fort ändå med grunden, så jag orkade inte ;) haha!

ENDENISE

Säljs inte längre men den kommer från Gina tricot


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback