Här ekar det tomt och jag skyller på vintervädret som tog humöret och lusten ifrån mig. Precis som den brukar göra varje år..

Men idag skiner solen och jag får äntligen något gjort.  Svenska kursen är äntligen avslutad och nu väntar jag bara på betyget. Engelskan är näst men först ska vi dra åt oss lite sol medan den är här och gå och posta lite leveranser, sonen och jag. Idag är jag extra tacksam att jag valt att plugga distans och att det var fotograferingen jag föll för så att jag kan ha sådana här dagar med honom. För tiden går såå fort och han växer upp alldeles, alldeles för fort. 
 
Ja, gud vilken skillnad solen gör med humöret! 
 
 
 
Kommentarer
Fanny

Vilken underbar bild!! :)

Jonna Erlandsson

sv: Ja men där ser man! Aldrig sett eller hört talas om något liknande förrän nu :)


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback