Här ekar det återigen tomt så jag tänkte att det var dags att uppdatera lite.. Alexander är sjuk så igår och idag har mest bestått av mys framför spindelmannen och powernaps lite här och där. Han är helt utmattad den stackarn. Dock betyder det att jag inte får något gjort över huvudtaget men idag slutade sambon tidigt så nu ska operation städa skrivbordet dras igång för det är precis att jag har en tom yta att ha tangentbordet på medan musen ligger på ett torn av böcker och papper. Sen ska Jonnas nya bloggdesign bli klar och förhoppningsvis hinner jag med lite andra punkter på min evighetslånga att göra lista men jag tar inte ut något i förskott för skrivbordet är verkligen KAOS. ;)

Men en liten tjuvkik på fina Molly får ni i alla fall! 
Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback