Jag inledde påsken med att få träffa den här lilla tjejen. Endast 6 dagar gammal och hur bedårande som helst och som skötte sig utmärkt hela fotograferingen. Vaken en liten stund för att få lite vaken bilder och sen somnade hon och vi fick till några magiska sovbilder också. Perfekt, med andra ord! 

Nu får bilderna vila och jag försöker plugga i kapp lite ikväll som jag missat nu när Alexander har varit hemma sjuk. Hela våren har varit lite si och så med pluggandet och jag har inte alls haft någon motivation men nu får jag kämpa på så jag blir klar innan sommaren och kan njuta av en härlig sommar med familjen varvat med en massa fotograferingar! 

Så jag ska återgå till mitt engelska pluggandet så får ni alla ha en härlig påsk!
 
 
Kommentarer
Joe

Men ååå jag dör så himla söt

Jonna

Alltså herregud vilket sött barn!

ekochic.se

Bedårande!

julia

åh va söt! och otroligt fin bild! (:

Annster

Så söt!
Fin bild :)

Sara Björk

Åh så fint, vilken sötnos!

becca

Aww, söt !

becca

Aww, söt !

Beatrice Bolmgren

åh så ljuvligt söt!

MY VESTLUND '

åh så fin bild!


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback