Som ett litet avbrott i pluggandet åkte jag till Helsingborg för en peppande träff med Emelie Ohlsson. Vi gick igenom lite om priser och lite basic gällande företagande och nu känner jag mig inspirerad till max inför den kommande hösten.
 
Annars så börjar vi komma på plats i nya lägenheten och det börjar kännas som hemma nu när allt kommer på plats. Vi har ju en del kvar men vi är på god väg iallafall. Nu ska jag äta lite sen mat i form av kycklingsallad och sen tänkte jag försöka att ta tag i bloggen ordentligt!
Kommentarer
Emelie Petersson

Åh, så gött det ser ut :-)

JUNITJEJ

Härligt!

Emelie

åå vad roligt, vill också gå en sådan kurs!

feliciathiel

vad mysigt och trevligt

Sara

åh va fin :)

C

Fina bilder & det ser gott ut!

Paulina Suonvieri

låter mycket bra, och ser väldigt bra ut också! mysigt och gott! :D

Elin

härlig start på hösten!

Elin

härlig start på hösten! :-)

Svar: Det var det verkligen! :)
ACIRES - Fotograf i Skåne

Saragunmarie

Mums!

EVELINA

Alltid kul när man träffar människor som kan peppa en och den där fikan ser riktigt god ut dessutom! =)


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback