Såhär spenderar jag min måndags förmiddag. Har precis skickat in uppgifterna i Historia och nu väntar samhällskunskapen men först tänkte jag få lite redigering gjort innan jag fortsätter med det.
 
Men annars så trivs jag till 100% med att plugga på distans. Jag var lite nervös över hur det skulle gå med självdiciplinen och faktiskt få något gjort men jag märker nu att nu när allt ansvar ligger på mig så blir det faktiskt gjort och jag börjar nog hitta en rytm som passar mig vilket känns skönt. Nu ska jag bara lyckas kombinera det med fotojobbandet.
 
Men vi hörs lite senare med lite underbara bilder från helgens fotograferingar!
 
 
Kommentarer
Bohemhoe

Duktig tjej, fortsätt kämpa!!

Amanda [SPONTAN]

Härligt att det går så bra för dig! :)

Fanny

Hur imponerande som helst att plugga på distans! Jag hade aldrig klarat det, inte lika bra självdisciplin ;)


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback